Bankowość elektroniczna – Klient indywidualny

Aby ułatwić zarządzanie środkami zgromadzonymi na rachunku, oferujemy Państwu nowoczesne, elektroniczne produkty bankowe:

Internet Banking

Usługa Internet Banking przeznaczona jest klientom indywidualnym posiadającym rachunek POL-Konto. Usługa ta, dostępna jest 24 godziny na dobę. Internet banking umożliwia Państwu:
• sprawdzenie aktualnych informacji o saldzie i obrotach na rachunku
• sprawdzenie historii operacji za wybrany okres oraz stanu salda po każdej operacji
• sprawdzenie listy operacji wykonywanych przez użytkownika
• dokonywanie przelewów z rachunku
• wydruk potwierdzenia wykonania operacji
• tworzenie listy przelewów zdefiniowanych
• składanie zleceń stałych

Karty płatnicze

Oferujemy Państwu kartę Visa Classic lub Visa payWave, za pomocą której można:
• dokonywać transakcji płatniczych w sklepach, punktach usługowych i internecie
• wypłacać gotówkę w ramach usługi Visa cash back w punktach handlowo-usługowych oznaczonych emblematem Visa cash back
• wypłacać gotówkę w bankomatach
• maksymalny dzienny limit kwotowy dla transakcji sprzedaży wynosi 50.000 PLN
• maksymalny dzienny limit kwotowy dla wypłat w bankomacie wynosi 10.000 PLN
• limity można zmienić samodzielnie w bankowości elektronicznej

Usługa SMS

W ciągu kilku sekund po zaksięgowaniu operacji na rachunku, otrzymujecie Państwo informację o zmianie salda rachunku wraz z opisem operacji (od kogo, kwota oraz tytuł). Odpowiednia konfiguracja pozwala uzyskać informacje o każdej zmianie salda lub tylko o wybranych operacjach.

BLIK

Dzięki usłudze BLIK można pobrać gotówkę z bankomatu, dokonać płatności bezgotówkowej oraz zapłacić za zakupy w Internecie bez użycia karty płatniczej.
Warunkiem korzystania z usługi BLIK jest posiadanie konta w Banku Spółdzielczym w Augustowie oraz zainstalowanej aplikacji mobilnej NASZ Bank

Tabela opłat i prowizji

Polityka prywatności aplikacji „Nasz Bank”