Bankowość elektroniczna – Klient indywidualny

Aby ułatwić zarządzanie środkami zgromadzonymi na rachunku, oferujemy Państwu nowoczesne, elektroniczne produkty bankowe:

Usługa Internet Banking przeznaczona jest klientom indywidualnym posiadającym rachunek POL-Konto. Usługa ta, dostępna jest 24 godziny na dobę. Internet banking umożliwia Państwu:
• sprawdzenie aktualnych informacji o saldzie i obrotach na rachunku
• sprawdzenie historii operacji za wybrany okres oraz stanu salda po każdej operacji
• sprawdzenie listy operacji wykonywanych przez użytkownika
• dokonywanie przelewów z rachunku
• wydruk potwierdzenia wykonania operacji
• tworzenie listy przelewów zdefiniowanych
• składanie zleceń stałych

Zachęcamy do podniesienia poziomu bezpieczeństwa w zakresie korzystania z bankowości elektronicznej. W tym celu podczas logowania do bankowości elektronicznej możecie Państwo włączyć silne uwierzytelnianie. Silne uwierzytelnienie Klienta, to inaczej uwierzytelnienie dwuskładnikowe w systemie bankowości elektronicznej, które ma podnieść stopień weryfikacji tożsamości Klienta podczas logowania. Uwierzytelnianie dwuskładnikowe uzależnione jest od posiadanego sposobu autoryzacji:

Autoryzacja SMS – logowanie jest dwuetapowe:

  1. należy wpisać identyfikator i hasło
  2. w drugim etapie należy podać kod otrzymany w wiadomości SMS

Autoryzacja mobilna – logowanie jest dwuetapowe:

  1. należy wpisać login i hasło
  2. w drugim etapie należy zatwierdzić zlecenie autoryzacyjne w Aplikacji mobilnej

Jak włączyć silne uwierzytelnianie?

W bankowości elektronicznej z menu po lewej stronie wybieramy Ustawienia. Następnie klikamy w zakładkę BEZPIECZEŃSTWO. Przy opcji: Silne uwierzytelnienie podczas logowania klikamy zmień. Ustawiamy wartość na zawsze, klikamy dalej i autoryzujemy zmiany.

Od tej pory logowanie będzie dwuetapowe:

  1. należy wpisać identyfikator i hasło
  2. w drugim etapie należy podać kod otrzymany w wiadomości SMS, lub potwierdzić w aplikacji mobilnej w zależności, jaki mają Państwo sposób autoryzacji.

Logując się do Internet Bankingu bez silnego uwierzytelnienia ograniczone są niektóre funkcje bankowości np. dostęp do historii rachunku starszej niż 90 dni czy przelewów zdefiniowanych, dostęp do bazy kontrahentów, rejestru zdarzeń oraz ustawień.

Nasz Bank Junior – to aplikacja stworzoną z myślą o najmłodszych, która wprowadza dzieci w wieku od 7 do13 roku życia w świat finansów w bezpieczny i przyjazny sposób. Dzięki naszej aplikacji bankowej dla najmłodszych pozwolisz swojemu dziecku na odkrywanie tajników oszczędzania, planowania budżetu i odpowiedzialnego wydawania pieniędzy.

Funkcjonalności aplikacji Nasz Bank Junior:

  • płatności BLIK z akceptacją rodzica
  • cyfrowe skarbonki z celami oszczędzania
  • personalizacja aplikacji przez dziecko
  • cyberbezpieczeństwo

Wystarczy kilka prostych kroków, żeby rozpocząć korzystanie z aplikacji Nasz Bank Junior. Zobacz, jakie to proste!

  1. Wygeneruj kod QR ze swojej aplikacji Nasz Bank (zakładka Usługi -> Bs Augustów Junior) lub bankowości internetowej (zakładka Nasz Bank Junior).
  2. Zainstaluj aplikację na telefonie dziecka i zeskanuj kod QR.
  3. Wspólnie ustalcie pierwsze cele oszczędzania, monitorujcie postępy i wydatki

Więcej szczegółowych informacji na temat funkcjonalności naszej aplikacji znajdziesz na stronie www.naszbankjunior.pl

Aplikacja dostępna jest bezpłatnie dla systemów Android oraz iOS (dla iPhone’ów), odpowiednio w sklepach:

📲 Appstore: [Link do aplikacji]

📲 Google Play: [Link do aplikacji]

Dokumenty do pobrania:

Aplikacja mobilna Nasz Bank Junior – przewodnik użytkownika

Regulamin korzystania z aplikacji Nasz Bank Junior

Oferujemy Państwu kartę Visa Classic lub Visa payWave, za pomocą której można:
• dokonywać transakcji płatniczych w sklepach, punktach usługowych i internecie
• wypłacać gotówkę w ramach usługi Visa Cash Back w punktach handlowo-usługowych oznaczonych emblematem Visa Cash Back
• wypłacać/wpłacać gotówkę w bankomatach
• maksymalny dzienny limit kwotowy dla transakcji sprzedaży wynosi 50.000 PLN
• wysokość jednorazowego limitu kwotowego dla transakcji zbliżeniowych bez konieczności wprowadzania kodu PIN przeprowadzanych na terenie Polski ustalonego przez organizacje płatnicze wynosi 100 PLN
• maksymalny dzienny limit kwotowy dla wypłat w bankomacie wynosi 10.000 PLN
• limity można zmienić samodzielnie w bankowości elektronicznej

Visa Cash Back to usługa, dzięki której można wypłacać gotówkę przy okazji płacenia za zakupy kartami debetowymi Visa w oznaczonych punktach handlowo- usługowych. Przed dokonaniem zapłaty za zakupy należy poinformować sprzedawcę o zamiarze wypłaty gotówki. W ramach usługi można jednorazowo wypłacić dowolną kwotę do wysokości 1.000 zł niezależnie od wysokości kwoty, jaką zapłaci się za zakupy. Warunkiem wypłaty jest dokonanie płatności bezgotówkowej – nie jest możliwa sama wypłata gotówki.

Więcej informacji o usłudze Visa Cash Back.  

W ciągu kilku sekund po zaksięgowaniu operacji na rachunku, otrzymujecie Państwo informację o zmianie salda rachunku wraz z opisem operacji (od kogo, kwota oraz tytuł). Odpowiednia konfiguracja pozwala uzyskać informacje o każdej zmianie salda lub tylko o wybranych operacjach.

Dzięki usłudze BLIK można pobrać gotówkę z bankomatu, dokonać płatności bezgotówkowej oraz zapłacić za zakupy w Internecie bez użycia karty płatniczej.
Warunkiem korzystania z usługi BLIK jest posiadanie konta w Banku Spółdzielczym w Augustowie oraz zainstalowanej aplikacji mobilnej NASZ Bank

Maksymalne limity dzienne dla transakcji BLIK:
• limit transakcji gotówkowych: 3 000,00 PLN
• limit transakcji bezgotówkowych: 5 000,00 PLN
• limit transakcji internetowych: 500,00 PLN
• limit przelewów na telefon blik: 500,00 PLN

Tabela opłat i prowizji

Polityka prywatności aplikacji „Nasz Bank”