Bankowość elektroniczna – Klient indywidualny

Aby ułatwić zarządzanie środkami zgromadzonymi na rachunku, oferujemy Państwu nowoczesne, elektroniczne produkty bankowe:

Internet Banking

Usługa Internet Banking przeznaczona jest klientom indywidualnym posiadającym rachunek POL-Konto. Usługa ta, dostępna jest 24 godziny na dobę. Internet banking umożliwia Państwu:
• sprawdzenie aktualnych informacji o saldzie i obrotach na rachunku
• sprawdzenie historii operacji za wybrany okres oraz stanu salda po każdej operacji
• sprawdzenie listy operacji wykonywanych przez użytkownika
• dokonywanie przelewów z rachunku
• wydruk potwierdzenia wykonania operacji
• tworzenie listy przelewów zdefiniowanych
• składanie zleceń stałych

Zachęcamy do podniesienia poziomu bezpieczeństwa w zakresie korzystania z bankowości elektronicznej. W tym celu podczas logowania do bankowości elektronicznej możecie Państwo włączyć silne uwierzytelnianie. Silne uwierzytelnienie Klienta, to inaczej uwierzytelnienie dwuskładnikowe w systemie bankowości elektronicznej, które ma podnieść stopień weryfikacji tożsamości Klienta podczas logowania. Uwierzytelnianie dwuskładnikowe uzależnione jest od posiadanego sposobu autoryzacji:

Autoryzacja SMS – logowanie jest dwuetapowe:

  1. należy wpisać identyfikator i hasło
  2. w drugim etapie należy podać kod otrzymany w wiadomości SMS

Autoryzacja mobilna – logowanie jest dwuetapowe:

  1. należy wpisać login i hasło
  2. w drugim etapie należy zatwierdzić zlecenie autoryzacyjne w Aplikacji mobilnej

Jak włączyć silne uwierzytelnianie?

W bankowości elektronicznej z menu po lewej stronie wybieramy Ustawienia. Następnie klikamy w zakładkę BEZPIECZEŃSTWO. Przy opcji: Silne uwierzytelnienie podczas logowania klikamy zmień. Ustawiamy wartość na zawsze, klikamy dalej i autoryzujemy zmiany.

Od tej pory logowanie będzie dwuetapowe:

  1. należy wpisać identyfikator i hasło
  2. w drugim etapie należy podać kod otrzymany w wiadomości SMS, lub potwierdzić w aplikacji mobilnej w zależności, jaki mają Państwo sposób autoryzacji.

Logując się do Internet Bankingu bez silnego uwierzytelnienia ograniczone są niektóre funkcje bankowości np. dostęp do historii rachunku starszej niż 90 dni czy przelewów zdefiniowanych, dostęp do bazy kontrahentów, rejestru zdarzeń oraz ustawień.

Karty płatnicze

Oferujemy Państwu kartę Visa Classic lub Visa payWave, za pomocą której można:
• dokonywać transakcji płatniczych w sklepach, punktach usługowych i internecie
• wypłacać gotówkę w ramach usługi Visa Cash Back w punktach handlowo-usługowych oznaczonych emblematem Visa Cash Back
• wypłacać/wpłacać gotówkę w bankomatach
• maksymalny dzienny limit kwotowy dla transakcji sprzedaży wynosi 50.000 PLN
• wysokość jednorazowego limitu kwotowego dla transakcji zbliżeniowych bez konieczności wprowadzania kodu PIN przeprowadzanych na terenie Polski ustalonego przez organizacje płatnicze wynosi 100 PLN
• maksymalny dzienny limit kwotowy dla wypłat w bankomacie wynosi 10.000 PLN
• limity można zmienić samodzielnie w bankowości elektronicznej

Visa Cash Back

Visa Cash Back to usługa, dzięki której można wypłacać gotówkę przy okazji płacenia za zakupy kartami debetowymi Visa w oznaczonych punktach handlowo- usługowych. Przed dokonaniem zapłaty za zakupy należy poinformować sprzedawcę o zamiarze wypłaty gotówki. W ramach usługi można jednorazowo wypłacić dowolną kwotę do wysokości 1.000 zł niezależnie od wysokości kwoty, jaką zapłaci się za zakupy. Warunkiem wypłaty jest dokonanie płatności bezgotówkowej – nie jest możliwa sama wypłata gotówki.

Więcej informacji o usłudze Visa Cash Back.  

Usługa SMS

W ciągu kilku sekund po zaksięgowaniu operacji na rachunku, otrzymujecie Państwo informację o zmianie salda rachunku wraz z opisem operacji (od kogo, kwota oraz tytuł). Odpowiednia konfiguracja pozwala uzyskać informacje o każdej zmianie salda lub tylko o wybranych operacjach.

BLIK

Dzięki usłudze BLIK można pobrać gotówkę z bankomatu, dokonać płatności bezgotówkowej oraz zapłacić za zakupy w Internecie bez użycia karty płatniczej.
Warunkiem korzystania z usługi BLIK jest posiadanie konta w Banku Spółdzielczym w Augustowie oraz zainstalowanej aplikacji mobilnej NASZ Bank

Tabela opłat i prowizji

Polityka prywatności aplikacji „Nasz Bank”